oh happynessssssssssssssssssssssssssss

Vaknade för ett tag sedan hörde mamma ropa på mig ..såg att ja hade fått mina omdömen öppnade dom med värsta paniken hahahahaha.

Guess what? Allt går så fucking bra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

utom en grej.. men iaf orkar inte gå inn på det ,det kommer fixa sig garanterat darför

O matten!! Det står att JAG NÅR MÅLEN hoho måste bara fortsätta som jag gör så klarar mig.

Ni fattar inte .. min fredag är gjor ..så gjort oh :)

Och nu sitter jag i sängen och snackar med Klaudia ,vi ska klara matten no matter what bro.

Anyway ska hoppa in i duschen sen platta håret men först städa rummet lite granna.

Kl 17.00 uppträder mina åsnisar i centrum ,be there.

Sen runt kl 21 drar jag på parteeey

pysssaaaaaaaaaaaaaar


Kommentarer

Skriv på :

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Blogg eller hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0