sorry

Hey you guys förlåt för den usla uppdateringen alltså jag kommer hem pluggar äter o sover typ .. skitjobbigt dom här två veckorna har varit/kommer att vara väldigt stressiga har mycket inlämmnings uppgifter och typ tre provet till nu nästa vecka sen har jag redovisning o en uppsats i teknik ochså måste ja skriva en novell!
Hope u understand me haha.
Idag vare skola som vanligt hade spanska prov gick skitbra! Och imorgon ska vi lämna in en uppgift på NO som inget typ gjort? haha men i did it iallafall. Bién!

Hörs sen om jag hinner blogga puss kmr blogga så mkt som ja hinner efter dessa två veckor blir allting lite mindre stressigt och då är jag back on track.

PS ja fyller år snart!!!!!!! 1 december don't u forget

Kommentarer

Skriv på :

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Blogg eller hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0