One love baby ... one love

Hej på er ärthjärnor.
Har inte bloggat på skit länge som vanligt har för mycket plugg oså.
Heron va askul mkt importåsnor fliiippiish Maria förstår.
Iallafall asså har två fucking prov på torsdag ,SO sam ekonomi & Matte geometri.
Kan typ allt i SO men matte i dont know seriöst plus att läraren varit assjuk sistonde har inte gått på mina elevensval matte så ... det kmr skita sig vafan!!
Men måste kämpa kämpa kämpa.
Nu sitter jag i svenskan har typ tappat bort min novell som jag skrivit mycket på :( MEn det kanske är hemma vet inte säkert.
Sen måste jag skriva min tekinik uppsats aså shoot me seriöst pallar inte fyller år på tisdag hihi woho 15 äntligen då!
Efter svenskan har jag luciaträning haha ..vi måste!
Iallafall hör av mig när jag har tid im alive just so you know

Kommentarer

Skriv på :

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Blogg eller hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0