I got soul but im not a solider

Hey you guys.

Kom precis hem från kyrkan fan vad mycket folk det var där alltså.
Iallafall har precis pratat med Maria vi har inget för oss så vi ska dra in till Heron senare vet inte riktigt vad vi ska göra där men iallafall milisia skulle också komma men hon är idiot så det sket sig :)
Iallafall vi hörs typ senare på kvällen idag är det Lördag och jag ska verklignen njuta av denna dag.
Från och med imorn tills nästa vecka måste jag plugga rumpan av mig bokstavligen alltså tre prov.Och andra grejer.

Kommentarer
Postat av: milisia

jag e inte idiot hihi :D

btw i know you love me :)

2009-11-22 @ 11:09:58
URL: http://mille.devote.se

Skriv på :

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Blogg eller hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0