500 days of summer

Nu har Katarina & Maria gått ,Löw gick lite innan för att träffa Nura.
Iallafall sitter på min säng och ruttnar bara så jag tänkte blogga lite har precis ätit ska byta om till lite sköna pyjamas o krypa ned i sängen ska nämligen kolla på en film som heter 500 days of summer ,någon som sätt den? Vad tyckte ni?
Kommer blogga lite senare om jag inte somnar eller något hihi så jag säger väl Godnatt för säkerhetens skull haha..

PS. Har ju ändrat bakgrunden på min blogg oså vad tycker ni?
Kommentera nu va inte fegisar.

UPDATE
haha jag kollade aldrig på den utan bestämde mig för att kolla på bed time stories men vafan somnade efter inte ens halva filmen så jag får väl se den idag eller något

Kommentarer
Postat av: Nahrin

Nice ;P

2009-11-14 @ 00:01:46

Skriv på :

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Blogg eller hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0