12 novamBAR (blatte mammor)

Guess who? MAMADOU


haha jag skojja bara hej det var ett bra tag jag inte bloggade.
Ingen ork bara massa plugg o skit hela jävla tiden.
Löw party var som sagt ASKUUL haha mycket skratt alltså.
Bilder kommer senare elr något.
Idag vare vanlig skoldag förutom lite utskällnixxxx från lärarna för att alla typ utom 4 gjorde dåligt ifrån sig på läxförhör ja tycker det är jävligt löjligt att det ska gå så långt att de ska ringa förädrarna chilla me livet  JAU!
Bloggar snart piss o krumen


HEY YO! 


Här har vi min uncle MAmadou som bor i afrika och är supadupah cool me sina nya brillor!
RESPEKT

Kommentarer
Postat av: niszeh

HAHAHAH RESPEKT !

2009-11-13 @ 15:05:40
URL: http://niszeh.blogg.se/

Skriv på :

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Blogg eller hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0