The real life

Ni vet då man tror att allt börjar bli perfekt.
Du är hundra procent säker på att dina kompisar är äkta och att det alltid kommer bli så.
Bullshit säger jag bara. Nu för tiden finns det ingen som är äkta alla är lika falska.
Så trött på att folk leker äkta när har ni tänkt att sluta?
Tror ni att ni kommer långt med att skratta en i ansiktet sen så fortf den vänder rygger om er så börjar ni hakka på den?
Tror ni verkligen det? Att bli huggen i ryggen av sin bästa kompis är nog d värsta som kan hända.
Ibland finns det vissa som mig tex. som gör allt för mina vänner nästan allt då. Sen när man hör att någon snackat skit och hittat på stuffs bara för att skydda sig , jävligt egoistiskt att tänka på sig själv och hitta på skit.
Och det är alltid dom skitfolken som ska så leka så jävla äkta ,och snacka om att de är så real o har hjärta av guld.
Snälla lägg ner , folk fattar ändå att ni e snakes?
D klart man backar efter man får höra sånt , klart man inte pallar lita på någon.
Förut kunde man säga allt till en kompis utan att 340 andra skulle få reda på det?
Nu handlar allting bara om att vara populärast o skit.
Varför aså , jag förstår inte.
Ena sekunder så är man jätte bra vänner andra sekunder är man fiender.
Ja tycker d så jäkla mobbat aså. Jag säger inte själv att jag varit äkta o aldrig gjort något fel , nej.
Men vissa överdriver enormt.
Låter som en fucking emo tjej haha , men grejen är tycker t bara så onödigt me en massa skitsnack hela tiden
Lägg ner o va dig sj bara sluta snacka om allt&alla , Ni är själva inte perfekta.
Och ni som vet att d passar in till er , ta åt er va fan.
Jag vet iaf vem ja hänger med , håller mig borta från smutsfolk ;)
Och litar inte på någon utom mig själv.

PEAAAAAAAAACE :)

Kommentarer
Postat av: Yasmin

Det är i princip hur allt fungerar just nu i vår ungdomliga samhälle, där populäritet vinner över ärlighet. Folk är blinda och egoistiska som fan. Jag själv ställer upp för mina vänner, men man blir besviken när man inte får samma respons tillbaka.

En sak jag i alla fall lärt mig är att vara EGOISTIK, eftersom omtänksamhet uppskattas tyvärr inte...

2009-06-22 @ 01:05:22
URL: http://yasseh.blogg.se/
Postat av: niszeh

sann självständighet är att våga va unik och sig själv :)

2009-06-25 @ 17:56:35
URL: http://niszeh.blogg.se/

Skriv på :

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Blogg eller hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0