SUMMAH TIME

Im sorry för den usla uppdateringen hoho.
Well inte mycket har hänt i mitt rutttna liv ,no.
Hmm måste tänka vad ja gjorde igår?
Juste var ute med Maria promenerade i värmen lite här&där träffade på Arman snacka lite sen drog jag til Fittja.
Idag var det sommarskola , äntligen sista veckan så skönt. Kom hem vilade duschade o så sen gick jag ut med
Maria igen vi promenerade ganska länge sedan satt vi utanför Sandras port uppe i höjden chillade där.
Hon kom ner o drog till sina kusiner i Norsborg sen så promenderade jag & Maria vidare.
Sen tråkade vi för fullt så vi bestämmde oss för att dra ner till härliga fotbollsplanen vi låg i mitten av gräset och bara skratta så roligt vi hade haha! Tjuvringde lite folk , ja det gör vi när vi har tråkigt ;)
Iallafall påvägen hem träffade vi på Lowam&Katarina. Saknat Lowam har inte sett henne på flera dagar nuggahead.
Sen åkte jag till Fittja och chilla med Moster & La familia.
Tyvärr så har inga bilder tagits men jag lovar att det kommer.
Kan slänga in några random bilder senare

PUSSSSSSSSSSSSSSSSSS

Kommentarer
Postat av: Shopalicious

JA bra, jag menar väl det. Jag tycker att dem är döläckra!

2009-06-30 @ 13:50:25
URL: http://shopalicious.blogg.se/
Postat av: löw

har saknat dig också fetto ;D <3

2009-06-30 @ 19:32:08
Postat av: Mandah

2009-07-02 @ 18:00:25
URL: http://amandaaziz.blogg.se/

Skriv på :

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Blogg eller hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0