You were a king now youre a legend


Igår så satt jag bänkad vid tvn för att se michaels minnes cermoni den var bara otrolig.
När den börja närma sig mot sitt slut så gick hans 11 åriga dotter Paris upp för att visa hur mycket hon älskar sin pappa.
När hon brast ut i tårar .. Rest in peace .. we love you <3
Varje gång jag kollar på den kan jag inte låta bli att få tårar , spec igår när det var live jag grät verkligen sönder mig.

Om du missat Michaels minnescermoni så kan du se HELA här nedan.


Här var också ett väldigt berörande  tal som fick många att gråta.
Själv var hon väldtigt tårfylld också.
Hon var verkligen den som berätta något som man orkade lyssna på.
Visste inte att Brooke sheilds stod michael så nära faktiskt.
Det var väldigt fint och personligt tal.



Kommentarer
Postat av: Ruddeh <33

R.I.P MJ :(<333

2009-07-09 @ 00:10:09

Skriv på :

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Blogg eller hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0