I likee that booom boom pow

Hej på er :D

Idag gick jag inte till sommarskolan stannade hemma ist :)
Drog till Globen med Mamma&mormor för mormor hade ögonläkare.
Efter så käkade vi på donken och sedan gick vi runt fick med mig en massa saker hem.
Tar bild på de senare :).
Imorgon hinner jag inte gå till sommarskolan för ja måste fixa ögonbrynen sen klockan tre ska jag åka in till stan med Maria och träffa moster för att spraytanna mig inför bröllopet kmr bli snyggt!!
Japp d vare allt , kommer inte uppdatera nå mer för idag.
Ha det bäst bäst alla läsare.

Ps. Måndag åker min ääääääääääälskling och jag kommer sakna honom E N O R M T :'( <3
OCH ni som ska kommentera och kalla mig för fitta , så skriv namn så ja vet vem du är din fegis.
Försesten din mamma är fitta , puss!

Kommentarer

Skriv på :

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Blogg eller hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0