DOGGY

Godmorgon

Igår så kom jag hem från Eskilstuna vilket var skönt!
Men vi stannade i Fittja för att jag skulle få en hund , en fyraårig Maltesers.
Jag fick den tillslut , sen så åkte vi till Maxi köpte lite hund mat o så.
Kom hem gav den mat sen så tog jag en promenad med den & mamma.
Jag insåg att det är mycket jobb med en hund alltså :O!
Skit jobbigt och hon ville inte lämna mig ja ville in  duscha den stannade inte kvar i huset lixom haha fan jobbigt m hund tänkte jag men den va så sööööt , jag duscha henne Lollo hete hon sen satt jag med henne bara klockan blev elva så sa jag till mamma , kan inte vi lämna henne tror inte jag är någon hund människa direkt mamma sa ja visste att du inte skulle orka ha den haha vi lämna tbax henne till min släkting. Skulle haft kvar henne om vi hade större hus o allt.
Jag sa till ägaren att jag skulle ha den och kolla om jag orkar med den , ja absolut sa han hämta den om du inte orkar.
Fast jag saknar den haha :/.

Nog om det

Bilderna från Eskilstuna är på min mosters dator jag sätter in dem så fort jag är hos henne.
Idag vet jag inte hur dagen kommer bli , har faktiskt inga planer.
Bild på Lollo kommer oxå =)
PEACE

Kommentarer

Skriv på :

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Blogg eller hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0