Coolstuff.com

Satt och surfade på lite olika hemsidor hittade några riktigt skojjiga stuffs!


Istället för att sitta stilla skitlänge när du målat naglarna , lägg fingrarna på bananen och den torkar dem :)
Blåsapa : 69:-


Eller den här .. Det är en vanligt flaska typ du sätter den framför solen hela dagen sen på kvällen så använder du den som lampa , den fylls av soljus som räcker i ca 5 timmar coolt :) haha.
SunJar 359 :-




Ni chokoholics inte ha en sådan hemma!?
Ni har väl sett den i gallerian här i Sthlm , jag stannar och stirrar på den varje gång jag går förbi.olics out there!
Vem vil
Skulle vilja han en sån faktiskt så jag kunde sluta stirra på den där stora stora i gallerian haha.

Chokladfontän 499 :-


Skulle du vilja spana in deras hemsida klicka  här  http://coolstuff.se

Kommentarer

Skriv på :

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Blogg eller hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0