My guilty pleasure I ain't going away

Och äntligen vart man hemma!
Hmm hur har dagen varit?
Började med att jag hade spanska redovisning en så kallad mini redovisning vilket gick bra.
Sen kvart i elva möttes alla och åkte till Gamla Stan för att vara på en rutten skrutten julmarknad.
Vi tråkade så vi bestämmde oss att promenera till Tcentralen ist alltså jag,Lowam,Sara B, Ali ,Alex & Eren.
Vi gick runt där köpte dounuts (stavning?) Sen så chillade jag o sara med en uteliggare till hans musik dansade lite HAHAHAHAH anyway screw that.
Vi åkte tillbax så drog jag och Lowam till Huddinge Gymnasium chillde där me Maria ,Petra o nåra till.
Och efter det åkte vi alla hem tsm sen drog jag hem till Maria var där en kort stund och ÄNTLIGEN är jag hemma nu efter att mina fötter frusit ihjäl sig stackarsssss.

Puss <3

Kommentarer
Postat av: niszeh

bra att man inte kom om det var tråkigt dåra :p

2009-12-14 @ 17:59:06
URL: http://niszeh.blogg.se/

Skriv på :

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Blogg eller hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0