Mmm marabou

Hola Hola!
Kom från skolan för ett tag sedan hade grovt jobbig idrottslektion hur som helst fick vi springa till Flottsbro och tillbaka.
Spran halva vägen och vände mot skolan igen med San&Daniel Haha ingen prickade av oss när vi var framme så vrf springa hela vägen? Iallafall efteråt hade jag extra matte eftersom att jag är så iq-befriad men jag jobbade skit bra!
På båda matte lektionerna var jag skit duktig , men läraren sa att jag inte får sitta bredvid Lowam&Gabriella nå med elr att vi inte får sitta bredvid varan eftersom att vi pratar , tråkigt!
Jaa vad mer? Imorgon blir det inte stan igen för Milisia har problem med att bestämma ett jävla datum + en grej till.
Men det är fixat nästa vecka blir det.
Inget mer att säga just nu vi hörs pussar!

Kommentarer

Skriv på :

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Blogg eller hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0