Love the life you live and live the life you love

Okej nu måste jag ta igen och berätta om mina dagar!
Kusinerna har kommit från London ju så vi har visat dem runt i sthlm.
Vi promenderade från T.centralen till slussen & Gamla Stan.
Sen har vi varit på Grönan. Hmm vad mer? Haha alltså d finns inte mycket att säga eller jo men jag har glömt allt(?)
Idag ska vi åka till Heron, ville faktiskt gå till UNG08 eftersom att Kat De Luna kommer idag men nejnej måst stanna med kusinerna det är deras sista dag -.- Så det blir nog imorn!
Iallafall nu sitterjag hos mormor väntar på att de ska komma sen ska vi bara chilla hemma för de skitväder och senare mot kvällen åker vi till Heron.
YesYes that was it.
No pics iallafall , sorry!

Kommentarer

Skriv på :

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Blogg eller hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0