Have a little faith in what you do

Okej, Nu tar vi och berättar om igår..

Dagen började med att jag gick upp ganska tidigt runt11 så fixade jag mig och mamma hämtade upp mig sen åkte vi in till stan med moster. Vi gick runt och kolla hittade ingenting utan ett par Cheap Monday jeans för 100:- plus att jag inte hann gå runt för allting stängs tidigt eftersom att det var en söndag :/.
Så vi käkade och efteråt åkte vi hemåt mot Moster. Satt där en stund så drog jag till Kyrkan eftersom att det var någon speciell dag typ ,mötte upp Maria&Nora där sen käkade dem och drack drack te osv. När alla gick stannade jag & Maria kvar i kyrkan för att vi inte har något liv haha satt där i någon timme och hade lite småkul med en import :D (haha)
Sen åkte vi hem till mig där Maria klippte min lugg , blev skitfint! Sen satt vi och kolla på en massa videos från min födelsedag närjag fyllde 7 haha minnen! Skrattade en massa också sen tog vi lite bilder eftersom att vi inte hade något att göra.

Det var iallafall min dag igår!
Idag vet jag inte hur det blir har inte sätt vädret än för mina persiener (stavning!!!!!!) är stängda haha.
Ska nog ringa Maria när hon vaknat för hon sover som en j*vla björn! Och hitta på något kul :)
Och här får ni några bilder från igår.



Sjuk bild :)


Fråga inte vad hon gjorde aså (:


Chila vid datorn lite sådääär

Och här har vi mig!

KISSES AND HUGS BABES


Kommentarer

Skriv på :

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Blogg eller hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0