Amanda Maria Aziz

God dag sötnosar :)

Idag vaknade jag klockan ett och fick sms av Maria Shabo haha hon frågade om jag ville åka till Skärholmen jag var lite tveksam ahaha men det blev ja till slut fixade mig och allting så åkte vi dit det var skit tråkigt och vi hitta ingenting typ.
Jag hitta en snyggt armband för 20 spänn och en cool nyckelring för oxå 20:-
Sen gick vi in på Glitter och såg nåra vanliga silverringar som vi båda köpte och har dem som en ''vänskapsgrejj'' lixom.
Ja han tyvärr inte ta bilder men jag lägger upp bild på det jag köpte idag!
(Är hos min moster nu)


Föresten va tycks om färgen på mina inlägg och min design?
Kommentera gärna & säg.

Kommentarer
Postat av: milisia

DET ÄR JÄTTESNYYYGTTTTTT ;D du borde köra svart text ;) de skulle passa lite bättre :p elr grå ;p haha

2009-08-18 @ 18:02:40
URL: http://millez.blogg.se/

Skriv på :

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Blogg eller hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0