Lång måndag.

Som rubriken lyder, en lång måndag har det varit för mig eller lång och lång började 11.40 men slutade 16.30.
Har varit hemma ett bra tag nu, gjorde klart några mattetal som skulle lösas - så det är klart! Försökte plugga på kriminologin men uppgiften går inte att öppna på datorn, så otroligt irriterande när man verkligen ville sitta och plugga haha.. det är inte ofta jag har den känslan och motivationen.

Kollade klart på sista delen av Jersey Shore säsong 4. I'll miss it.
Nu ska jag surfa vidare och bara ta det lungt kommer nog några blogginlägg till.


En av mina favorit bilden från Turkiet resan som gjordes denna sommar.
En defentivt lyckad resa. Åh jag saknar!!

Kommentarer

Skriv på :

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Blogg eller hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0