Tillbaka till det posetiva.



Finns inte så mycket att beskriva om detta, jag kommer ihåg den dagen som om de vore igår.
Vi hade precis klarat matten efter ett kämpigt år i skolan och 3veckorna i sommarskolan och vi åkte till gymnasieintagnignens kontor för att fixa och se till att vi fått vårt G i matte. Efteråt satt vi på en trappa mitt ute den soliga och ganska tidiga dagen mitt i Medborgarplatsen och jag sa det där. Allt kändes verkligen bäst och prefekt. Allt gick som det skulle och hade absolut inga som helst bekymmer om något. Vi bara fanns.. Vaknade upp njöt av soliga sommar dagarna och det var samma visa varje dag tills skolan började igen. Snart mina käääääääära snart är vi back there again i hope. 

Mina tjejer jag älskar er så jävla mycket ni vet vilka ni är!!!!!!!!!!!

F ö r a l l t i d

Kommentarer
Postat av: nisrin

SOMMARRRRR + MINA TJEJER = PERFEKT

2011-03-19 @ 13:35:56
URL: http://niszeh.blogg.se/
Postat av: Nahrin Issa

vackert! <3

2011-06-17 @ 13:16:41

Skriv på :

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Blogg eller hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0