Mitt långa håååår

Halloj!

Sitter och ruttnar vid datorn medans jag väntar på mamma, senare ska jag nog till moster och chilla. Jag ogillar söndagar men ändå inte.. Dom är sköna på något sett. Måste även plugga kom jag på nu -. - suckkkkkkkkkkkkkk.
Gick upp runt 11 städade hela mitt rum så nu är den fresh and clean! Igår träffade jag Jessi,Nicole & Gabriella och lunchade i Skäris, pratades en massa! Älskar er mina fina vänner. Finns inga som er. Hur som helst runt kvällen så drog jag till vår förening med mamma och moster chillade där då det var någon liten fest sådär.
Och ett samtal sen på kvällen fick mig på skit humör.. Men jag är stark I can do this with or without you! Nu glömmer vi det.. Hehe. Vi hörs väl senare i guess. PUSSAR.

Kommentarer

Skriv på :

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Blogg eller hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0