INGEN BILD IN THIS INLÄGG

I know i know jag är sämst på att blogga men va fan.. jag glömmer bort och desstuom så sitter jag inte alltid vid datorn utan alltid genom min bebis iphoneeeeeeee så aa de blir en aning mindre blogginlägg. Ska försöka så gott jag kan.
Dom senaste dagarna har jag spenderat med Jessika stan osv. Igår mötte jag Milisia och tog en fika och pratade om allt hahaha aaalltt! Älskar den där pluttten så underbar. <3
Men hur som helst idag har var jag bara hemma typ hela dagen fast runt fem mötte ja upp Nisrin Olga och Jossan tog en promenad och sedan hemåt. Så aa min dag har varit tråkig. Dom senaste två veckorna har varit helt okej varit ute med massa vänner fikat promenerat och shoppat. Ja, det vanliga vi tjejer gör typ.. haha. Men aa hörs så fort jag finner något att skriva om. Puss så länge.

Kommentarer
Postat av: sophia

lägg upp det du har shoppat, we wanna see =)

2011-07-15 @ 01:39:25
Postat av: Mille

jag älskar digg oxåå bebisssssssssss

2011-07-15 @ 21:16:16

Skriv på :

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Blogg eller hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0