Vart är världen på väg?

Okej klockan är drygt 3 och jag är fortfarande uppe dels för att jag är sjuk och inte kan sova och för att det är galet mycket tankar i huvudet på mig just nu.
Det är så mycket som sker omkring mig. Jag fattar bara inte.
Vad är det som händer med människor?
Folk har blivit så galet äckliga, alltså fine gör vad du vill men jag får inte in det i huvudet längre har ni ingen självrespekt? Har det ingen betydelse för er? Ingen skam i kroppen längre? Äh alltså jag fattar inte.
Jag tackar gud för den uppforstran jag har jag lovar även om jag klagar jämt men tackar gud för den tjejen jag är och inte blivit som dom andra ..
Tror nog inte det är bara jag som känner såhär folk värkar bli orrar på hel tid?
Vet inte men det värkar som att folk skiteri totalt. OKEJ skit i vad folk tycker men hur KAN man själv låta sig bli så.
Vart säger eran hjärna stopp? Vart finns gränsen till ett enkelt nej det här går inte.
Alltså jag är så förvånad av saker jag hör jämt men vet ni vad? Jag börjar bli van om jag ska vara ärlig.
Hur ska våra barn bli? Kolla bara på nutidens generation .. saker börjar verkligen spåra ut. Vill inte ens tänka hur våra barns ''framtid'' kommer se ut.

Jag vet inte känner bara att jag vill bort ifrån alla dessa människor.
Det är galet irriterande. Jag är inte  perfekt  heller  men bättre kan ni. Jag går inte ihop med såna människor jag blir bara så sjuuuuuuuuukt irriterad.

Kom ihåg lär dig inte bara ifrån dina egna misstag, lär dig från andras också.

OCH tro mig jag lär mig så mycket.

Jag tackar gud för FÅ BRA vännerna jag har. Dom är personer som man alltid kan count on.
Personer som är värda att nämna.

Kommentarer
Postat av: Maria

sant

2010-03-05 @ 03:05:40

Skriv på :

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Blogg eller hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0