TILLBAKA!!!!

Har inte bloggat på hur länge som helst.
Men det har varit skönt men på något sätt har jag ändå saknat att blogga har nästan blivit som en vana.
Vad har man gjort tiden man inte bloggat? Hmm ute ute ute ..fejm fejm fejm osv sommarskola hade jag ju oxå!
Gick jättebra fick godkändt i matte till slut. Ni förstår inte vilken lycka jag känner. Faktiskt obeskrivligt. Kämpat och slitit som in i helvete. Men från och med NU så är jag tillbax och det blir nog flera inlägg om dagen. Sucks att min statiskik har sjunkigt galet men snart är ni tillbax ..i hope!

Checkar in ganska snart pussar!

Kommentarer
Postat av: lizi

grymt!

blir det sjödal? :D

2010-07-12 @ 13:54:08

Skriv på :

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Blogg eller hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0