Im starting with the man in the mirror

Hey there.

Bloggade inte igår eftersom att jag hade otroligt ont i magen dessutom var jag trött.
Va gjorde jag igår hmm .. åkte in till stan bara fick med mig en tröja ifrån Ginatricot & ett ''yes'' halsband ifrån bikbok. Sen var det bara hemåt.

Idag blir det absolut ingen utgång dels för att ja frös ihjäl igår och det är säkert same shit idag med.
Sen för att jag verkligen måste ta och plugga har nämligen redovisning imorn om Rastafari som aldrig blev av i fredags.

Aj har as ont i magen vill bara lägga mig och sovaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
Men måste plugga nu så jag slipper göra det på kvällen.

Vi hörs ,puss!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Vad kostade YES-halsbandet ifrån bikbok? Svara gärna i min blogg, då jag inte läser andras kommentarer :p

2010-02-22 @ 16:52:47
URL: http://tearsofanangel.blogg.se/

Skriv på :

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Blogg eller hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0