Vi ger det ett försök återigen.

Jag skrev ett jättelångt inlägg för några dagar sen då jag hade största lusten att börja blogga igen men det publicerades aldrig av någon konstig anledning så nu gör jag ett till försök. En kompis vid namnet Metin bad mig blogga igen så jag ska försöka göra det nu igen :) Måste bara sluta vara så lat jag sitter ändå vid datan varje dag typ hela dagen så kan väl lika gärna slänga in ett inlägg då, eller hur? :)
Hur som helst idag var jag ledig så jag sov ut, skönt skönt! Hjälpte mamma med tvätten från 11-14 sedan hoppade jag in i duschen och tog en sväng förbi min gamla kära skola, kvarnhagsskolan! Gud vad jag saknar.. alltså ni förstår inte..
Iallafall satt i cafeterian där me Jossan och Hani och skrattade en massa, alltid lika trevligt.
Nu ska jag ta och plugga lite sedan bums i säng måste försöka sova tidigt eftersom att jag börjar 8 imorn. 
Vi hörs sen då ,kanske kommer några inlägg snart vet inte, om inte så godnatt<3

Kommentarer

Skriv på :

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Blogg eller hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0