Skriven av mig och Katti - Tidsfördriv!


Ta fram din mobil tryck neråt och släpp,
byt ut namnen i berättelsen mot namnen i din telefonlista.

Fuska inte!



Kära Adnan nu är det såhär att jag vill att du lyssnar på mig eftersom att Esin har legat med Anna Abu Zarur och sagt att det var Marlens fel för att Nahrins mamma ville ha barn.

Ozan ber hemskt mycket om förlåtelse om hela tragedin mellan Sara B  och Nicole.

Igår så var jag i centrum och mötte på Katti som varit på vårdcentralen och kollat om hon varit gravid efter att hon legat  med Peter.

Jag hoppas att Ali och Aydan gifter sig och skaffar sig flera barn. Och att Milisia blir en sexig mormor.


Jag har alltid varit kär i Vanessa ända sen jag såg henne  men hon  är en rikti mobiltjuv nere på alby centrum tillsammans med Christina zigenaren. 

Idag så var Märta på väg till skolan med pelle då hon sa att hon var väldigt avundsjuk på kristina för att hon hade fått tag på märtas killes tjej som ho n ville slå. pelles mamma sa att hon skulle pilis anmäla honom om hon vågade röra henne



Kommentarer

Skriv på :

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Blogg eller hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0