Noppa ögonbryn/dans/igårkväll

God morgon. 

Som sagt så har jag fortfarande sommarlov tills måndag då helvetet börjar.. knas!
Hoppas jag trivs med min klass alltså .. Hur som helst sitter på sängen har precis käkat lite frulle blev två knäckebröd.

Måste verkligen noppa mina jävla ögonbryn ska se till o boka en tid. Tur att jag har lugg haha.
Dagens planer? Hmm dans senare runt 6 tiden och Milisia kanske kommer hit idag.. Kul det var ett bra tag sedan!

Igår så gick jag ut med Nisrin,Josefin,Maria och efter en stund så kom Sameh vi gick runt lite överallt träffade på Sauda och hennes kusiner från London så vi chillade ett tag med dom. Sen skulle det vara bråk nånstans tydligen men blev aldrig av haha så jävla mobbat.. 
Runt nio så gick Nisrin hem för att öppna sin fasta och gama som ett djur, Maria gick hem och käkade.
Sameh gick hem medans jag och Josefin gick hem till mig. Runt 10 var alla hos mig. Alltså Nisrin,Maria,Josefin och efter ett tag kom älsklingen Katti hit också vi hade det mysigt käkade lite chips o snackade lite skit haha.

Nu ska jag sluta skriva för jag orkar inte mer haha. Puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken linje ska du börja i :)?

2010-08-19 @ 14:49:29
Postat av: den anndra

vf e din klänning köpt?

2010-08-21 @ 16:50:55

Skriv på :

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Blogg eller hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0