I love you crazy guys

Godmorgon på er :)!
Vaknade för någon timma sedan satte mig vid datorn och sparade bilderna eftersom att jag måste lägga in dem här.
Okej igår så åkte jag till Skärholmen köpte present blev en söt klänning från Gina som tyvärr satt för stort på Milisia men hon ska byta till en mindre storlek om det finns. Jag han aldrig åka hem för att byta om så jag gick med jeans leggings och en tröja från H&M som ni kommer att se på bilderna. Vi åkte till Huddinge sedan bytte bus därifrån mot fruängen jag säger bara hon bor i stöörsta gömstället men skit fint ställe!!
Vi gick av där hon bad oss att göra sedan mötte vi henne där. Vi gick upp på värsta backen för att komma till deras hus haha. När vi väl var framme satt vi bara och chillade så fixade hennes snälla syster argile till oss medans vi väntade på maten det blec Tacos men jag åt inte för jag åt innan. Iallafall det blev jäääääääävligt mycket skrattt när de åt eftesom att Milles systers kille är SJUK haha! Tung tung.
Iallafall vi chillade galet hela dagen och hade det mysigt. Mycket mycket mycket skratt blev det också.
Vi gick upp för att kolla på film ,det hade inte ens gått 5 min av filmen så orkade ingen kollla på det förutom Maria sen sa hon
- aha är det  den , men ja har sätt den ju!
Så vi drog ner till Altanen eller va det heter ..hennes baksida typ gården. Tog med oss alla snacks o allting och satt där med musik. Runt tio hämtade Marias bror och skjutsade han mig och Nora till Fittja. Hon gick till bröllop och jag drog till Moster.
Jävligt lyckad dag haha ,jag orkar tyvärr inte gå in på detaljer för det är så himla mycket.
Nu får ni lite bilder :)


Nästan framme vid Milles hus , där ser ni Mille som ekar sönder bilden.


Maria,Jag &Nora


Milisia & Simon


Maria,Nora&Jag



Nora & Maria


Heta Nora!


Dom där söta ungarna ,Maria & Jag
De va Milisias grannar så vi gick och hoppa med dem haha!


Milisias syster och hennes fästmö elr hur man säger Simon


Maria& Jag ,big siiiiiiiiis<3 PS.  min hand ser KNAS ut skit i den hHAHA


Backen upp till Milisia.
Mille &Jag


Födelsedagsbarnet dåra :) ,Milisia sötis.


Vi <3



Åsnor :D


Jag älskar dig sjukaste åsnan!<3

HAHA , bästa!

Orkar inte ladda upp flera faktiskt , det blev ju rätt många trots allt.
Puuuuuuuuuuuuuuuuss

Kommentarer
Postat av: KARRE!

mandah riktig festare alltså! ;O §

2009-09-06 @ 11:44:43
Postat av: Yasmin

erkänn amanda du ville skriva "jävla" istället för himla på slutet, näst sista meningen? :D

2009-09-06 @ 22:13:28
URL: http://yasseh.blogg.se/

Skriv på :

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Blogg eller hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0