I think Im in love with your radio. 25 Oktober 2009

Hey there.

Suger på att uppdatera nu för tiden men alltså ibland så orkar man bara inte men i promise i will skärpa mig!!
Fick till och med en kommentar om att ja borde uppdatera lite oftare haha .... wellweell.
Iallafall nu är det höstlov vilket innebär att det kommer bli NICE med att sleepa lite.
Sen å andra sidan äre så dåligt för jag av ingen anledning har börjat vakna tidigt haha mupp jag är.
Idag så åkte jag bror mamma& moster till Forum Nacka chhiiilligt centrum de hade :O ,vill också dra förbi Liljeholmens nya galleria och kolla där. Sen hoppade jag & bror av i SKHLM för att han skulle leta jacka till slut blev det en snygg tiger jacka.
Har inte så mycket att säöga faktiskt har as ont i magen :(
puss hörs sen

Kommentarer

Skriv på :

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Blogg eller hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0