I was wrong for fallin' in love

Hej förlåt för min bajs uppdatering men allt suger här på min blogg.
Läsarna har sjunkigt enormt , jag uppdaterar skit lite blvit dåligare med outfiten o annat med bilder!
Men jag ska försöka rycka upp mig vafan :)!
Iallafall dom här dagarna har det bara varit skola sen hem inte haft lust att göra någonting för att jag slutar typ 4 varje dag och när jag kommer hem så är jag jävligt trött.
Lördags drog vi till kyrkan sen åkte jag med mamma en snabbis till Skärholmen fick med mig 4 söta toppar.
Och idag åkte jag till Stan me mamma och mostrar hittade bara ett vanligt linne inne på GinaTricot och ett halsband + ett gulligt svart armband.
Sedan gick jag ut träffade på Cuuurry (Karre) Haha chilla en stund drog vidare med Christina & Umu.
Efteråt åkte jag hem sen hem till Maria och nu sitter jag på sängen ska snart lägga mig börjar halv 9 imorn :/
Godnatt<3

Kommentarer

Skriv på :

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Blogg eller hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0