Bilder och text!

Okej tillbaks!
Jag och Maria gick ut som sagt promenderade lite här och där drog till centrum också påvägen tillbaka drog vi mot skolan och mötte Petra babe vi gick runt upp till höjden också det var helt dött! Träffade på Jimmybooy bara hälsade och sen drog vi neråt mot Fejm var där ett bra tag sedan öppnade Emma danssalen men d fanns ingen musik så vi tog lite tunga bilder och drog ut därifrån. De stannade kvar i fejm medans jag börja röra mig hemåt nån timme efter kom de upp till mig tog på mig mina sexy tofflor och drog hem till Maria satt och diskutera en massa med Mini&Petra Haha käkade också sen gick vi hem.
Och imorgon ska vi promnera alby sjön RUNT det är lixom så onödigt och jag hoppas på bra väder!!!!
Anyway här får ni bilderna.
One word 
KÄRLEK!

Petra sötis & Jag


Min nya favorit bild haha!


Barndomsvän & Jag



DAGENS OUTFIT

Kommentarer
Postat av: angelia

jätte fin blogg & jätte fina bilder !

2009-08-21 @ 17:34:45
URL: http://angeliaas.blogg.se/

Skriv på :

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Blogg eller hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0