Tidsfördiv

Senaste
1. Kompis(ar) du träffade: Lowam,Haben & Maria
2. Personen du pratade med: i tel? André ,bror.
3. Du fick SMS av: Jovan
4. Du kramade: Storebror André
Idag
5. Kläder: tajts & linne
6. Bättre än igår: nothing

Imorgon
7. Är det: Måndag -.-
8. Planer: Skola sen hem å plugga
9. Något tråkigt som händer imorgon: skolan

Favorit
10. Nummer: 15
11. Färg: Svart
12. Årstid: Sommar
13. Saknar du någon? Näe
14. Humör för tillfället? Irriterad till maxnivå

Frågor och svar:
15. Det första du gjorde: på morgonen? Kolla luren
16. Vad åt du sist? Nudlar
17. Vad irriterar du dig på? Mycket
18. Tror du på distansförållanden? Vet inte
19. Vem tänker du på just nu? No one
20. Tror du att personen tänker på dig med? Aa ingenting tänker på mig också ,spik!
21. Vart reste du sist? London
22. Vad gjorde du igår kväll? Bajsade , nä men kmr inte ihåg
23. Liknar du din mamma eller pappa? Pappa
24. Ler du ofta? HELA DAN VARJE DAG
25. Välj en (kärlek, skönhet, kreativitet)? kärlek
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? Yes
27. I vems säng sov du i igår natt? Min
28. Vilken färg har din tröja? Brun

Sorg
29. Har du någonsin gråtit tills tårana tagit slut? Kan dom ens ta slut?
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns? Yes
31. Gråter du när du skadar dig? Näe tror inte haha


Kärlek
37. Har någon annan än din familj sagt '"jag älskar dig"? Japp
38. Har du någonsin sagt "jag älskar dig" och menat det? Säger bara det om jag verkligen menar det.
39. Har du en flick/pojkvän? Nej :)
40. Är du nöjd med det? Ja
41. Är du kär? Nej

Hat
41. Vem hatar du verkligen? Ogillar många ,hatar ingen.
42. Har du någonsin gjort en hat-lista? HAHA nej
43. Är du en mobbare? Nä tror inte
44. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta? Japp
45. Har du blivit sviken någon gång? Ja

Skolan
46. Gillar du skolan? Aa
47. Favoritämne? Svenska
48. Värsta ämne? Matte
49. Har du spytt i skolan nån gång? Nej
50. Är skolmaten god? Inte alltid

Kommentarer

Skriv på :

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Blogg eller hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0