:D

Hey there.

Är helt trött fan .. engelska provet gick bra.
Fick reda på andra grejer som gjorde mig galet besviken på mig själv. Men jag har tid att fixa upp det, och tro mig
jag ska kriga som är riktig krigare jag svär jag ska inte ge upp och jag ska göra mina föräldrar stolta!
Anyhow hade tydligen inte muntliga nationella idag(?) För min lärare hade typ fått för sig att ändra datum utan att vi visste så jag nojjat mig hela dagen fo nothin' äsch.
Imorn blire Naturhistoriska & Cosmonova, kul skall det bli!
Så har inget plugg för idag vilket är skööööööööööööönt_skönt haha!
Ska hoppa in i duschen innan jag blir för trött sedan vila ut och platta håret.
Vi hörs maybe later puss på skinkan :)


I like big buts and I cannot lie............

Kommentarer

Skriv på :

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Blogg eller hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0