2007 12 JUNI HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!

Omg jag skitter hemma hos maria och läser alla gamla grejer.
HAHAH vi hade skrivit en låt som jag MÅSTE dela med  mig av okej here it goes.
Feel free to laugh


Sverige gul o blå så som vi vill kan vi alltid få.
Blattar dom snattar svenskar dom skrattar
kriminella spe lar snälla dom bor i en källa.
Blondiner dom e dumma spelar stumma.
Tror dom är fina använder pepsodina kallas alltid bimbolina.
Blattar dom är heta brunetter dom är feta.
Dagen för blattar börjar klockan 3 vad mer kan man se hos en blatte med cafe.

Svenskar börjar rysa alla börjar frysa för dom vill ju nysa.
Blattar brukar paya (betala) svenskar dom är snåla hycklar anabåla.

GUL O BLÅ GUL O BLÅ SÅ SOM VI VILL KAN VI ALLTID FÅ.


Kommentarer

Skriv på :

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Blogg eller hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0