Ni kan inte alls säga att ni inte vet!

Häääy you guys.

Bloggade aldrig efter skolan eftersom att jag inte hann direkt.

Började 8.20 hade ett prov med en fråga (?) Haha! Iallafall fick G.
Orkade inte satsa ville bara bli klar det var vårt sista prov bitch im free ..förstår ni? FRI!
Hur som haver kom hem runt två eftersom att jag satt och snackade me älskade Ruba och hade sköna samtal ute i solen as skönt väder!!!!!!!!! :D Hello snygga kläder hello! :D

Iallafall käkade lite snabbt sedan åkte jag in till stan me mamma och moster växlade lite pengar till pund eftersom att vi åker snart yeeah .. Sedan gick vi runt och shoppade lite saker fick med mig hem några saker som jag kanske visar upp senare om jag har lust.
Ska vila nu sedan in o raka benen hoho sen ska ja prova några outfits.
Hörs sen puss


Kommentarer

Skriv på :

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Blogg eller hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0