Långt inlägg

Hej på er alla mina kära!

Skoldagen var helt fine vi möttes klockan 10 vid albys tunnelbane stationen och
sedan åkte vi vidare mot t-centralen vi käkade på Pizza Hut då skolan bjöd haha om inte vi sluka i oss maten...Nicole för det mesta hoho (a) Love you snygging!
Anyway efter vi käkat klart så drog vi vidare mot " Love Festivalen " Som låg på Kungsan och några andra ställen.
Helt okej lite tråkig stämmning men men efter det drog vi vidare till normalmstorg där de va "Love Festival" också så vi passade på att dansa inför alla människor mitt på stan på en okänd scen haha askul äkta vi brudar!<3

Vi gick runt lite på olika ställen och hade det bara mysigt och kul med klassen ..min älskade klass som jag slutar ifrån snart.. By the way kommande inlägget kommer att handla om år 9 och alla mina klasskamrater.

När vi var framme i Alby så drog vi nästan hela klassen mot min gård igen och satt där och snackade i ett tag.
Efter det tog vi en runda här i alby upp till höjden med Lowam och Sara B sedan lämna vi av Sara. och lowam and me fortsatte hem till mig där vi chillade sedan runt 7 drog vi ut till fejm och mötte Maria sedan har vi bara pundat runt då vi bestämmde oss för att sätta oss i Lowams gård. Då kom Ronny & Rojger och gjorde oss sälskap vi hade riktigt kul faktiskt .. Och killar vi är normala I promise!!!! Hahahahahahha!!

Bytheway .. Sparkcykel...Bal ....Coolt ..Albys Historia .. Ni förstår!
Dancing the shit out of us on the empty dancefloor!


Kommentarer

Skriv på :

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Blogg eller hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0