SVAR

lizi om TILLBAKA!!!!:
grymt!
blir det sjödal? :D

SVAR; Synd att du inte har en blogg så jag kan skriva där så istället publicerar jag det här.
Jag har ju som sagt sjödal som första val men vet inte hur det blir. Eftersom att jag får svar lite senare än vanligt på grund av sommarskolan. Men det lutar nog sig mot mitt andra val det vill säga Huddinge Gymnasium. Nära ändå :)
För att sam sam i sjödal har 220 som intagsningspoäng och jag har 190 så tror nog inte det blir sjödal.
Dessutom har jag börjat ångra mig alltså vill inte gå där många säger att skolan inte är så bra osv. Men vi får se.
Går du i sjödal?

Undrar ni andra något? Skriv precis som Lizi gjorde! :)

Kommentarer

Skriv på :

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Blogg eller hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0