I was gonna clean my room but then i got high..

God morgon.

Satan vad det är varmt. Går fan inte o sova va tvungen att sätta på en minifläkt rakt mot ansiktet på mig.
Vaknade upp av att pappas lur ringde sen 3 min efter ringde det på dörrn. Tänkte gud vem fan e det nu 11 på morgonen låt mig sova haha.  Sen var det några släktingar från usa.  Så nu sitter jag i köket och käkar frulle medans de sitter o snackar. Nu är man vaken iallafall.. Måste verkligen storstäda mitt rum det är verkligen upp och ner.
Dagens planer .. INGEN aning faktiskt. Börjar med att göra klar mina hushållssysslor låter som en hemmafru men a.


Den oförglömliga balen 2010. Me and Kamratstödjaren Sahaj.

Kommentarer

Skriv på :

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Blogg eller hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0