Trying to forget you is like trying to forget someone I never met

Okej nu har jag pluggat klart gjort lite stöd ord inför redovisningen imorn.
Hatar redovisningar blir alltid nervös och pratar som en apa då haha.. wish me good luck.
Iallafall har suttig nu och fixat nya låtar till min iPod skönt har inte orkat göra de på hur länge som helst.
Tror jag ska hoppa in i duschen sedan kolla på en film som heter Allt för min syster (My sister's keeper) och bara mysa. Skönt att jag var hemma hela dan,vem orkar gå ut helt seriöst vill bara somna och vakna till sommar.

Kan ej ladda upp bilder eftersom att jag sitter på brorshans dator.
Vi hörs sen
LOVE

Föresten aså va ruttna ni är me kommentarer .. vill ni ha frågestund..dagens frågor? Något som kanske fattas? :)

Kommentarer

Skriv på :

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Blogg eller hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0