Så skönt att du inte finns i mitt liv längre

Attans vad min statistik har sjunkigt.. Haha mitt fel faktiskt.
Men iallafall ska försöka blogga varje dag har så himla mycket plugg hela tiden och på tisdag börjar nationella så stressigt och nervöst blir det iallafall!
Just nu ligger jag i min säng och tar det lungt. Pluggade direkt när jag kom hem typ så nu har jag det överstökad men jag har min svenska uppgift kvar som ja måste göra men förstår inte frågan så måste fråga lärarn imorn och lämna in den på fredag istället.

Föresten så ändrade jag bakgrunden på bloggen tycker de mycket snyggare nu.
IMORN är det äntligen fredag .. haha äntligen o äntligen fan vad veckan har flugit förbi :O?
Men det är ju bara skönt , ska nog åka in till Skäris med Maria imorn som vanligt haha har blivit en vana att åka dit typ varje fredag? Men iallafall kanske träffar Milisia där eller någon annan som vi möter upp. Well well ha det bra.

Kommentarer

Skriv på :

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Blogg eller hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0