Independent women

Hey there.

Sent inlägg .. har inte varit så aktiv de senaste veckan. Men jag lovar ja har så himla mycket plugg att det inte är sant!
Idag var det matte prov samt redovisning i engelska & spanska test.
Spanskan gick hyfsat. Matten ska vi inte prata om. Och hkkn vaknade sent missa min redovsining och blablabla.
Aa ni ser det var inte min dag helt enkelt allt som kunde gå dåligt gick dåligt. Nog om det blir bara arg.
Imorn har jag omprov på no fan måste ta och rycka upp mig två omprov har ja haft fan. Inte bra!
Men har pluggat på fysiken nu så de bör gå bra. Sedan har jag So redovisning ni vet om rastafari som ja skrivit innan. Såååå tog en paus men ska börja igen med so måste memorera min fakta som inte är direkt LITE kan ja säga. Well föresten statisiken ökar men kommentarerna? Kom igen nu , va inte lata kommentera på.

Som sagt har ni några frågor så är det bara att fråga på! :)
Puss vi hörs sen om ja hinner eller imorn.

Kommentarer

Skriv på :

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Blogg eller hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0