Black jack

God kväll.
Kom precis hem ifrån Kyrkan. Sent i know med det var ett slags möte, var där med mami och moster o massa andra roliga peeps fan vilket skratt det blev haha hade iallafall kul vilket är bra.
Innan det drog jag ju till mitt gamla dagis eftersom att d va sådär invigning alla va där.
Träffade på Mona Sahlin som sara chillade gaaaaaalet med sen så uppträdde Reza ifrån idol haha grym hon är.
Nu sitter jag här och väntar på att duschen ska bli ledig så ja kan hoppa in. Efter det blir det mat! chicken bits m ris gåååttigååååååt är as hungrig sen blir det nog sooova sooova soova.
Well kommer inte upptadera nå mer för idag så Godnatt ifrån moi :)

Kommentarer
Postat av: nisrin

sv; jaa men jag vene hur man fixar de hahah, tack ändå ska be syrran fixa

2010-02-08 @ 15:10:26
URL: http://niszeh.blogg.se/

Skriv på :

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Blogg eller hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0