Ana le bajen khazinakh go FEACBOK

Hey hoes :)

Hur mår alla? Jag mår mucho bíen!
Iallafall dagen började med att blev väck klockan 8 eftersom att vi skulle till kyrkan där vi hade någon
släktings dop plus vanlig kyrkgrej. Senare runt kl 1 mötte jag upp Maria på t-banan och åkte in till stan.
Vi gick runt där och skrattade asmycket hihi. Fick med mig hem en keps ovanligt .. yes!
Maria fick med sig en jätte gullig oversize topp. Senare när vi gått runt och babblat en massa åkte vi till Liljeholmens galleria köte ingenting där luffade bara runt och käkade på Mc'donalds. Hmm efter det drog vi mot tunnelbanan då jag halkade ganska mycket haha seeeeeen o seeeeeeen träffa vi på tre st killar som drev lite sen aa sen efter det öppnade vi åt dem eftersom att d va fattiglappar och plankade runt .. usch! HAHA nej skojar plankar fan sj.. iallafall han ba hur gamla är ni? Vi ba 16 & 15 han ba aha för unga .. ja ba aa tyvärr.. hihi d va roligt at the momento.
Iallafall nu .. oj vänta hur många gånger har ja sagt iallafall nu? Knas!
MEN nu sitter jag hos mormor med min familia och en random assyr snubbe som är asrolig och berättar om hur assyrer gifte sig förr i tiden .. bild kmr lite längre ner.
Maria sitter med mig också tvingade av henne med mig i fittja. När vi va påväg hemåt till min abuela så såg halkade ja återigen och maria med! Sen trodde folk vi var borta bara för att man skrattar lite FÖR mycket. Men vet ni vad?
'' VI ÄR ASSYRER , VI FÅR INTE VA BORTA!? '' hahaha det där var Marias dumma kommentar till en kille ute på gatan.
Senare mot dagen ska vi åka hemåt innan det ska vi nog handla lite på vajvo o chåpa lite något som assyrer inte får köpa haha skämt åsido.. not. Okej för mycket text jalla jalla BOSA (puss iraki språk).




Såhär gifte de sig.. normalt!

Resten utav bilderna kmr när Maria har lagt in dem.


Kommentarer

Skriv på :

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Blogg eller hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0