Rest in peace Seedy Rahman Jammeh <3

I fredags förra veckan var man ute sen hängde jag i Fejm på den libanesiska grillkvällen.
Skit lyckat alla var glada och hade roligt. Osv kommer hem lägger mig och på morgonen får jag
ett samtal av min bror ja vaknar upp och svarar så säger han
- Hörde du att någon blev skjuten igår kväll? J
- Nää omg!
- Ja iallafall han dog..

Så ja rusar upp från sängen mot datorn får någon äcklig känsla av att de någon jag känner.
Sätter på datorn och frågar en kompis va har hänt? Vem dog? Då får jag höra Seedy.
Jag blev så chockad att det inte är sant. Och jag kan ännu inte förstå hur man kan skjuta en sådan snäll människa!
Han hade tydligen fått två skott i ryggen och sedan klarade han sig tyvärr inte.
Albys ängel får fighter som alltid var så posetiv fick aldrig ta stundenten. Han hann knappt leva sitt liv. Efter 19 år var det slut för honom? Varför!?
Ja blir så förbannad på dom här människorna som går runt o skjuter o tror att det är någon slags lek. Varför just honom han har aldrig skadat något inte ens sig själv.
Brukade alltid se honom träna runt o springa här i Alby. Nu kommer man aldrig få se honom.
Känns så himla overkligt stackars familj!
På lördagen dagen efter så gick vi upp dit han blev skjutet för att ha en minnesstund då alla vänner,bekanta,familj osv var där. Dom var så ledsna ..så ledsna att det gör ont i hjärtat. Förstår ni? Familjen är helt krossad.
Han var inte min vän men hälsade när vi sågs osv han var skit snäll kille. Med stora mål i livet som han skulle faktiskt uppnå.

Pappan satt där och grät då han sa ..'' They killed my son like an animal! Why? Im mentally damaged for life now. You don't even kill a animal like this. '' Där rann tårarna han var så förstörd. När ska det sluta? Vart är världen på väg? Varför finns det såna idioter? Jag förstår inte.
Finns ingen trygghet längre här blir det kväll är det dax att vara försiktig.
Alla mina vänner som bor här ni som knr mig. För guds skull ta hand om er på riktigt. Om seedy blev mördad kan fan i mig vem som helst bli det. En sån oskyldig grabb .. Ta hand om er och var försiktiga. För detta är inte slutet allt blir fan bara värre och värre hela tiden. Vi alla måste sluta spela coola och gå runt med tabanjas o skit.
D måste sluta nu, det leder ingen vart ni tar oskylidga människors liv. Ni sårar familjen. Varför? Vad tjänar ni?



Vila i frid albys ängel! <3
Vi älskar och saknar dig. Gud tog dig till en bättre plats än Alby. <3

Kommentarer
Postat av: DELLA

Beklagar.. så hemskt.

Hur vågar man ens skjuta någon sådär..

2010-08-11 @ 14:34:18
URL: http://dellas.blogg.se/

Skriv på :

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Blogg eller hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0