Back on track

Haha hör det förr eller? Ja vet!
Har nästan inte bloggat på två veckor.. ganska mycket har hänt.
En bekant här i Alby gick bort för undefär en vecka sen .. känns fortfarande lika ofattbart.
Skriver om det senare i nästa inlägg.
Träffat på nya människor osv osv. Varit ute hängt lite här o där.
Börjat jobba för cirka två veckor sen.. en vecka kvar en then im free så äre bara att vänta tills cashen rullar in.
Ska köpa en ny kamera ..mycket bilder lär det bli då! Sedan måste jag se till o spara lite. Tror ni jag kommer lyckas? Knappast! Kommer fan slösa allting på ett två tre.. No good!
Dagens planer? INGA! Ruttna hemma? Säkert .. eller göra något med min kära syster Maria. 


Random bild.  Hemma hos bruden innan kyrkan. Självklart bytte man om till klänning sen!

Kommentarer

Skriv på :

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Blogg eller hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0