You got me sleep walkin'

Hej på er.

Fan vad ont jag har i huvudet alltså :(
Böjar bli sjuk fan fan fan!
Skoldagen har varit okej ganska seg jag har varit seg och trött.
Gick hem runt två när ja var vid porten kom jag på att klockan 4 har jag en liten snabb lektion för ja skulle
göra om en fråga på samhällsekonomi provet. Great så jag gick upp hem en snabbis sedan promenera jag
tillbaks till skolan .. Satt där och väntade till 4 gjorde om frågan på två minuter asonödigt att ja vänta så länge. What to do.
Imorn har jag ett litet mini prov om andra världskriget orkar knappt plugga mitt huvud komemr explodera snart och hostan är inte direkt en hjödare.
Ska ta en alvedon dricka lite varm oboy försöka sova i nån timme sen måste jag upp och plugga. Orkar inte missa provet och sedan få det som en rest.



Vi hörs senare puss

Kommentarer

Skriv på :

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Blogg eller hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0