Tanning

Hej på er sötisar.

Hoppas alla mår bra för det gör jag.
Sitter här på sängen som vanligt och är nyduschad, efter skolan mötte jag Maria och vi åkte iväg till
Hornstull för att sola en stund vi mötte även upp Felicia sötis där också.
Solade i dubbelrummet men mitt solarium funkade inte så jag la pengar i onödan. Satt och
väntade på Maria och efter henne solade jag på nytt eftersom att första gången funkade aldrig -.-.
Den ja skulle sola på var trasig tydligen ..hört om att sätta upp lapp peeeeeeeepz? Äh skit i det.
Fick en snygg bränna den här gången faktiskt! Nöjd nöjd :)

Nu är det också säkert att jag ska hålla tal på avslutningen fatta vad skämmigt? Har aldrig talat i stor publik haha akwaaaaaaaardnesssssss men det ska bli kul för jag vill verkligen göra det. Tycker jag borde börja jobba på mitt
tal redan nu så att den blir bra. Vill verkligen att den ska vara perfekt. En text som får folk att minnas. Vill att den ska bli en text som rör alla. And it's gonna be like that ska göra mitt bästa! :)


Jag älskar dig storebror :D

Kommentarer

Skriv på :

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Blogg eller hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0