I don't need nobody else. I can do damage by my self

Sorry guys för den dåliga uppdateringen!

Hej på er söööööööööööööta!! :D
Hur mår ni? Själv mår jag bra.

I måndags började ju skolan .. not fun men va ska man göra suck it up bara.
Snart sommarlov det är bara att hålla ut och ge järnet nu de sista månaderna som är kvar.
Vi hade dans i måndags på idrotten med Grindtorpsskolan vi lärade oss dansa bugg,vals & fox something.
As kul själv var ja med Ali som e 957204 meter lång så de blev lite struggle hahahahahaah. Men kul hade vi.
Vi fick faktiskt beröm så hoppas på att vinna imorn.
Imorn så ska ju alla åk.9 elever i Norra Botkyrka åka till Folkets Hus (Hallunda)
För att dansa tillsammans där det bland annat kommer bli en tävling.
Är du en av dom som ska dit? :)

Idag så hade jag prov också i historia gick helt okej fick g+ kunde fått vg men pluggade bara en dag innan.
Allting någonting som ska f*cka det men det är mitt fel så no comlaining.
Har duschat och plattat mitt hår sitter här fresh and clean.
Ska ta och läsa lite sen fortsätta göra min läxa som jag har i NO efter det blir det tv,eftersom att favvo pogrammen börjar snart.

EN FET PUSS! :*


Kommentarer

Skriv på :

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Blogg eller hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0