En ganska lång dag.

Orkar faktiskt inte skriva allting men ska göra det ändå är as trött :( .
Dagen började med att jag fixade mig och gick hem till Maria .. vi hade tråkigt så hon fixade mitt hår som ni såg.
Efter det runt 4 drog vi ut och promenerade ..köpte godis och gick ner till fotbollsplanen där det blev en maassa skratt haha maria råka ringa nån o tappa mobilen o yeayea knas :) Sen träffade vi på Ozan som vi stod och prata med ett bra tag sedan gick vi vidare och träffa på Aldin & Paul där vi stod ett bra tag och pratade om allting.
Vi mötte även upp Sameh där sen promenrade vi en stund till och där efter gick vi till Fejm.
Hade faktiskt skitkul! Maassa skratt haha .. och DANS hahaha "ska in på mentalsjukhus imorn" så de passade på att fira min sista dag HAHAHA .. maria och de andra förstår.. de va ju såklart skämt :P.
Well runt 9 drog vi hemåt till mig käkade och satt och snacka lite skit sen gick Maria hem.

Imorn ska vi nog sola ..om Maria orkar hehe annars samma chill everyday!
PUSS NU ÄR JAG AS TRÖTT BILDER KMR IMORN! :) <3


Kommentarer

Skriv på :

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Blogg eller hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0