En gammal goding

Ta fram din mobil tryck neråt och släpp,
byt ut namnen i berättelsen mot namnen i din telefonlista.

Fuska inte!



Kära Adam För det första vill jag säga att Adnan är den bästa vän jag haft, och att Alan 2 är helt dum i huvet.

Mina sista önskningar är att Alex och Ali gifter sig och skaffar barn tillsammans, och att Almedin får ett lyckligt liv tillsammans med Andry Jag vill säga tack till Anna Abu Zarur för att ha stöttat mig igenom mitt gräl med Bilal Du är verkligen underbar.
Mitt liv har bara gått utför sedan Ashor tog sitt liv.

Snälla Aydan sörj mig inte! Du kommer ändå att dö. Jag gick till en framtidsskådare och hon såg att du kommer röka braj med Baba och sedan vandra ut på vägen och bli överkörd av Becku som kommer i 130 km/h på en trehjuling.

Jag vill också meddela mitt hat mot Betul, eftersom han varit otrogen mot min käraste Bilal . Jag vet att Bror kommer göra ditt liv plågsamt för lång tid framöver.

Mitt sista och största tack går till Christina för att du alltid varit mitt livs kärlek, tyvärr kommer du att bli falafeltjuv tillsammans med Christoffer och Daniel.M och den mest trögtänkta människan som existerat, nämligen Danilo

Kommentarer

Skriv på :

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Blogg eller hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0